Extraescolars Esportives a l’abast de tothom

Aquest mes d’octubre s’inicien els cursets d’extraescolars esportives al pavelló Ca la Tona i al Gimnàs de l’institut Bel·lulla. Enguany s’ofereixen Bàdminton, Fútbol sala, Voleibol, Hip-hop i Teatre, tant per l’alumnat del Domus com ex alumnes i altres joves del poble.

Les activitats tenen totes un mòdic preu de 30 euros anuals on s’inclou: la samarreta de cada associació, l’assegurança esportiva, el material necessari i el monitoratge. Aquestes extraescolars formen part de El Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE), impulsat per la Generalitat, que pretén posar a l’abast de tots els alumnes de primària i secundària la pràctica d’activitats físiques i esportives, i aprofitar el gran potencial d’aquestes activitats per contribuir a la formació personal i cívica dels nostres infants i joves.

Tots els cursets comencen a l’Octubre i finalitzen al Juny, tenint en compte que al període de Nadal i Setmana Santa no hi haurà activitats.

Per a més informació, descarregueu el full d’inscripció aquí