Tres alumnes de 4t col·laboren amb Solobasket

La Nerea Gallego, la Núria Páez i la Paula Valero van col·laborar fent la transcripció de l’entrevista que la revista web Solobasket.com va realitzar a Sandra Ygueravide. Les alumnes van rebre els àudios de la jugadora valenciana i els van transcriure. L’article es va publicar el passat dilluns 25 de maig.

Sandra Ygueravide és una de les millors jugadores espanyoles de bàsquet actualment. L’any passat, amb el Nadezhda Orenburg de Rússia, va guanyar l’Eurocup Women, el segon títol més important en l’àmbit europeu després de l’Eurolliga.

Foto: Sandra Ygueravide i Erica Wheeler