LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS DE CÀNCER DE MAMA

El passat 19 d’octubre, unes quantes alumnes del nostre institut van recollir els premis del Concurs literari i artístic amb motiu del Dia mundial del càncer de mama, que cada any convoca l’Ajuntament de Canovelles. L’objectiu del concurs és que els nois i noies dels instituts de Canovelles expressin el que pensen, senten i saben del càncer de mama.

L’acte de lliurament de premis es va celebrar el divendres 19 a l’Auditori de Can Palots. Aquí teniu la llista d’alumnes premiades:

Dibuix:

1r Paula Valero (3ESO B)

2n Eva Asensio (4ESO B)

3r Paula Galan (3ESO A)

Relat:

1r Nerea Gallego (3ESO A)

2n Núria Diaz (3ESO A)

3r Annabel Calonge (4ESO B)

L’alumna Nerea Gallego, guanyadora del primer premi, amb el seu text Y entonces recibí los vídeos, va llegir el seu relat davant del públic que va assistir a l’acte.

D’altra banda, durant uns dies alguns textos i uns quants dibuixos estaran exposats al vestíbul de Can Palots.

Podeu veure més fotografies en aquest enllaç