L’alumnat d’Aula Pràctica realitza un taller de cuina

El passat dia 14 de maig, els alumnes d’Aula Pràctica van realitzar un taller de cuina en el qual van preparar una crema de verdures.

A l’inici del taller, es van presentar els ingredients necessaris per fer la crema de verdures. Per fer-la, van necessitar 2 porros, una mica d’api, 2 carbassons verds, 4 patates, 2 cebes, oli i sal.

Després, es van repartir les tasques: mentre un grup netejava i tallava les verdures, l’altre grup preparava les olles amb l’aigua i els fogons. Quan ja ho van tenir tot ben tallat, van introduir la mateixa quantitat dels ingredients a les olles per coure’ls. Un cop es van coure les verdures i les patates, les van triturat i van repartir la crema en tuppers per endur-se-la per menjar a casa.

Van gaudir i van aprendre a el·laborar un àpat saludable. L’endemà, van dir que els hi havia quedat molt bona!