Jornada de Terror Literari

Amb motiu de la celebració del dia de Tots Sants, des de les matèries de llengües i llengües estrangeres, s’ha dut a terme un projecte per treballar el Terror Literari a les aules. Els alumnes, durant diverses setmanes, s’han preparat uns relats de terror per a llegir-los davant d’altres companys i, alguns, fins i tot, davant dels alumnes de primària de l’escola Jacint Verdaguer.

Es van treballar obres de molts autors diferents, des de l’Emilia Pardo Bazán, autora espanyola, fins a l’Edgar Allan Poe, autor americà. La jornada, que va durar tres dies, va ser tot un èxit  i els nostres alumnes van aprendre i gaudir molt de l’experiència.