Dracs i llegendes de Barcelona – Kids&Cat 4t ESO

El dijous 15 d’abril, l’alumnat de 4t d’ESO va participar en un joc de pistes en anglès a Barcelona. La ruta a peu va tenir lloc pels carrers del Born amb l’acompanyament de guies anglesos de l’empresa Kids&Cat, que van explicar històries relacionades amb els dracs, les llegendes i els elements arquitectònics de Barcelona. En petits grups i amb l’ajut de material d’orientació, l’alumnat va haver de seguir un joc de pistes per arribar als diferents punts de control. També es va poder fer una visita al claustre de la Catedral de Barcelona. Esperem poder repetir la sortida el proper curs!