Dos alumnes del Domus d’Olivet col·laboren amb la revista web Solobasket.com

La setmana passada, dos alumnes de 3r de l’ESO, l’Ivo Rosa i en Ladji Sylla, van col·laborar amb el portal web Solobasket.com, una revista digital enfocada al bàsquet nacional i internacional creada fa 21 anys.

A més, és una de les pàgines web més reconegudes en el món del bàsquet, amb més de 62.000 seguidors a Twitter.

Entre els dos alumnes, durant una sessió de l’optativa de Revista, van traduir les respostes de Brittany McPhee, jugadora de la Liga Femenina Endesa -la primera divisió-. L’aler de Quesos el Pastor és una de les millors jugadores de la competició i aquest és el seu primer any a Zamora després d’acabar el seu cicle universitari a Estats Units.

Aquesta activitat entra dins del marc dels gèneres periodístics que s’estan treballant al 3r de l’ESO, tant a l’assignatura de Català com a l’assignatura de Castellà i a l’optativa de Revista. Us deixem l’enllaç de l’entrevista.