Alumnat de 4t ESO visita el Big Fun Museum

El passat 28 d’octubre, els grups de 4t d’ESO van fer una sortida de tutoria al BIG FUN MUSEUM i al MUSEU de les Il·lusions, a Barcelona. Va ser un dia força entretingut. Volíem veure’ns en un altre ambient, gaudir de la companyia i de l’ambient distès i crec que ho vam aconseguir. De pas van trobar-nos amb els transports públics, el codi de conducta quan no som a l’institut (deixar seure a les persones en tren, no fer xivarri en el trajecte, no deixar rastre per allà on passàvem, etc), i la diversió que proporcionen les experiències noves (la visita a un parell de museus molt interactius).

Big Fun és el museu d’entreteniment més original de Barcelona que acull el Museu de rècord Guinness, la casa al revés, la casa del gegant, l’Alícia a través del mirall, Food Art, i el museu de la bogeria.

El Museu de les il·lusions amb pintures 3D perquè l’alumnat pogués formar part de quadres famosos.