ALERTA DIMECRES – INCIDÈNCIA PER LA NEU

Benvolgudes famílies i comunitat educativa

Durant el dia d’avui hi ha hagut precipitacions en forma de neu generalitzades, sobretot a les comarques del nord-est i la Catalunya Central.  Aquesta tarda s’iniciarà una segona fase de l’episodi que podrà ser més intens i afectar a tot el territori incloses les zones del litoral, fins el migdia de dimecres.

El Departament d’Ensenyament ens ha comunicat que el transport escolar ha quedat anul·lat segons informa Protecció Civil. Tot fa pensar que demà no es podran fer les classes amb normalitat  per la dificultat d’alguns alumnes i professors per desplaçar-se amb vehicles. En la mesura del possible intentarem mantenir el centre obert.

Atentament,

La Direcció.