Ahir vam celebrar el FESTIVAL D’HIVERN ❄️

L’any passat ens vam quedar amb ganes de trobar-nos tots plegats abans de les vacances, i aquest curs hem cregut que era oportú fer-ho, malgrat que la situació pandèmica ha empitjorat en molt pocs dies. Per això mateix, vam fer la celebració al pati, per poder passar una bona estona tots junts i cantar i riure, i desconnectar una mica del moment en què ens trobem.
Primer de tot, els nois i noies van fer uns tallers de manualitats de REIR Granollers. Cada grup classe va rebre un formador/a amb idees i materials per poder treballar. Tot seguit, van sortir al pati i s’hi van trobar dues mares de l’AMPA preparant xocolata desfeta i magdalenes per esmorzar. Moltes gràcies, mames!

Després d’esmorzar, va començar el Festival d’hivern! La Clàudia, la Rabab i en Mamoutou, alumnes de 4t, van presentar l’acte. Cada classe va cantar una nadala, i també vam aprofitar per donar els aliments del Recapte a la Fundació el Xiprer, actuació que fem cada curs per ajudar a aquelles persones que viuen en una situació complicada que ara, amb la pandèmia, es pot haver agreujat. A més, també com a cada curs, es va fer menció dels millors alumnes TOP COMPANY de cada grup classe. Els tutors i tutores van donar l’obsequi i el diploma per al reconeixement del seu bon comportament i tracte amb els companys i companyes de la seva classe.

Festival d'hivern Desembre 2021