Servei comunitari 3r ESO i el Dia Mundial del Medi Ambient

El passat 5 juny es va celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient!🌍, i l’alumnat de 3r va començar el Servei Comunitari. El projecte d’aquest curs està basat en la millora del nostre entorn natural, i és per aquesta raó que es van unir per fer una batuda de neteja al riu Congost!

El passat dijous van realitzar l’última jornada del Servei Comunitari. En aquest cas la batuda de neteja es va realitzar pels voltant de l’Institut, el torrent del Fangues i les vores de carretera fins arribar al riu Congost. Esperem que aquestes activitats hagin ajudat a conscienciar no només als nostres alumnes, sinó també als veïns i veïnes de Canovelles sobre la importància de mantenir els espais naturals del nostre poble nets. Servei Comunitari 2021 superat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *