Alumnat de 3r ESO visita el Museu del Còmic

El còmic és un art del segle XX que ha anat evolucionant al llarg dels darrers cent anys que se situa a mig camí entre la gran Història –les seves revolucions tècniques i socials– i la petita història –la dels creadors. En aquesta visita comentada l’alumnat descobrirà de quina manera el còmic s’inspira en la realitat, però també en les pors, les modes, les emocions, les aspiracions, els fantasmes i els imaginaris dels seus contemporanis i coneixerà un art que ha estat un dels testimonis importants del segle XX.

També s’endinsarà en l’exposició centrant l’atenció en els personatges més cèlebres del còmic per descobrir quines virtuts encarnen i quins valors transmeten. A través de la conversa i l’especulació i d’exemples visuals que es tractaran com a casos d’estudi, descobrirà l’origen dels estereotips i dels discursos que queden al marge.