Copa Cangur

El dia 30 de gener, un grup d’alumnes del centre van participar a la fase preliminar de la X Copa Cangur, que es va celebrar a Cadaqués. Van participar 12 equips d’instituts de tota la comarca en un ambient competitiu i festiu alhora. Durant tot el desenvolupament de la competició, l’equip de l’institut va estar dins del grup capdavanter a on fins i tot, momentàniament van arribar a anar segons. Finalment, van acabar en un meritori 6è lloc. Només afegir una felicitació als alumnes que van participar ja que ho van fer amb molta il.lusió i esforç.

dav
dig