DITMAE 2020

Dissabte 1 de febrer alumnes de 1r i 2n de Batxillerat i professors de matemàtiques de l’Ins Vilafant han participat al IX Dissabte Transfronterer de les Matemàtiques (DITMAE). Enguany les xerrades eren:
  • Embolica que fa fort!
  • Teoria de jocs: equilibri de Nash i models econòmics
  • Criptografia: de l’aritmètica als codis secrets
Posteriorment els alumnes han participat als taller-concursos, per parelles, amb problemes plantejats relacionats amb les exposicions anteriors. La parella formada per la Cristina Garcia i la Carla Quintana, de 2n de batxillerat, han aconseguit el 2n premi del taller ’Teoria de jocs: equilibri de Nash i models econòmics’. En Josep Mención i en Joan Quirante, també de 2n de batxillerat, han obtingut el 3r premi del taller ‘Criptografia: de l’aritmètica als codis secrets’. Moltes felicitats a tots ells i també als que hi heu participat.