Ludoteca
Iniciem les activitats a la Ludoteca de l’Institut els dimecres a l’estona d’esbarjo. Els dinamitzadors són alumnes voluntaris de 4t d’ESO.
Iniciem les activitats a la Ludoteca de l’Institut els dimecres a l’estona d’esbarjo. Els dinamitzadors són alumnes voluntaris de 4t d’ESO.
59 donacions de sang aconseguides, gràcies a tothom que ho ha fet possible. Vilafant solidària !!
Alumnat de 2n de Batxillerat HS visitant l’exposició d’Art en moviment de la Pedrera, el pavelló alemany Mies Van der Rohe i el Museu Nacional d’Art de Catalunya.
Ruta Artística a Barcelona Llegeix més »
La gamificació és fer viure com una experiència de joc una activitat que no ho és … “juguem” amb Latjjo o Genga, adaptat per treballar els nutrients a 3r d’ESO.
En el projecte English Time de 2n d’ESO, hem construït poliedres nadalencs per a felicitar el Nadal a companys d’altres instituts.
Alumnat de 1r d’ESO a l’Exposició itinerant Experiències Matemàtiques a Girona. Mostra interactiva del mmaca de caràcter manipulatiu i lúdic.
Sortida a Girona 1r ESO Llegeix més »
Sortida a Arles, amb l’alumnat de 4t d’ESO que fan les optatives de Llatí i Francès. Hem visitat l’Amfiteatre, el Teatre, les Termes, el Criptopòrtic i Fòrum.