General

Erasmus + a Eslovènia

Us deixem amb aquest vídeo, realitzat pel Pau Iglesias, alumne de 2A, on explica la seva l’experiència durant la trobada a Eslovènia, amb la resta de països que formen part d’aquest projecte europeu en el que participen tots els alumnes de 2n i 3r d’ESO del nostre institut.

Erasmus + a Eslovènia Llegeix més »

Soldem

Amb els alumnes de l’Aula Oberta i els de 2n de Batxillerat de Tecnologia, i amb el mestratge del professor de Tecnologia jubilat i col·laborador de l’Institut, Jaume Quera, hem practicat la soldadura.  

Soldem Llegeix més »

Erasmus + a Eslovènia

El grup format per 4 alumnes (Pau Iglesias i Adrià Marín de 2n ESO i Pol Martorell i Oriol Martín de 3r ESO) van arribar ahir dimecres 6 de febrer d’Eslovènia. Van treballar intensament amb els altres països implicats a l’Erasmus+, compartint experiències sobre els projectes que duem a terme, i també els nostres encerts

Erasmus + a Eslovènia Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut