Exposició de cartells
Durant tot el mes de desembre hi haurà a l’entrada de l’Ajuntament l’exposició de cartells fets per l’alumnat per la Marxa per la Marató de TV3, enguany recaptarem donatius per lluitar contra el Càncer.
Exposició de cartells Llegeix més »












