Biblioteca
Darreres adquisicions de la Biblioteca i ja en portem … 4000 exemplars. Us hi esperem!!
1. La finalitat de l’educació secundària obligatòria és l’assoliment de les competències clau que permeti a tots els alumnes:
a) Assegurar un desenvolupament personal i social sòlid amb relació a l’autonomia personal, la interdependència amb altres persones i la gestió de l’afectivitat.
b) Desenvolupar en el nivell adequat, com a forma de coneixement reflexiu, de formació de pensament i d’expressió d’idees, les habilitats i competències culturals, personals i socials relatives a:
– L’expressió i la comprensió orals, l’expressió escrita i la comprensió lectora, les competències matemàtiques i les competències necessàries per a l’ús de les noves tecnologies i de la comunicació audiovisual.
– La comprensió dels elements bàsics del món en els aspectes científics, socials, culturals, religiosos i artístics, en particular aquells elements que permetin un coneixement i arrelament a Catalunya.
– La sensibilitat artística i la creativitat.
– La coresponsabilitat i el respecte a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones.
– El treball i l’estudi, individual i en equip, amb autonomia i capacitat crítica.
– La resolució de problemes de la vida quotidiana, la convivència i l’exercici responsable de la ciutadania.
– L’hàbit lector com a eina bàsica per accedir i construir coneixement i desplegar el potencial personal.
2. L’educació secundària obligatòria ha de garantir la igualtat real d’oportunitats per desenvolupar les capacitats individuals, socials, intel·lectuals, artístiques, culturals i emocionals de tots els nois i les noies que cursen aquesta etapa. Per aconseguir-ho, cal una educació de qualitat adaptada a les necessitats de l’alumnat que afavoreixi l’èxit escolar i l’equitat en la seva aplicació i distribució en el territori.
La gamificació és fer viure com una experiència de joc una activitat que no ho és … “juguem” amb Latjjo o Genga, adaptat per treballar els nutrients a 3r d’ESO.
En el projecte English Time de 2n d’ESO, hem construït poliedres nadalencs per a felicitar el Nadal a companys d’altres instituts.
Alumnat de 1r d’ESO a l’Exposició itinerant Experiències Matemàtiques a Girona. Mostra interactiva del mmaca de caràcter manipulatiu i lúdic.
Sortida a Girona 1r ESO Llegeix més »
Sortida a Arles, amb l’alumnat de 4t d’ESO que fan les optatives de Llatí i Francès. Hem visitat l’Amfiteatre, el Teatre, les Termes, el Criptopòrtic i Fòrum.
Durant tot el mes de desembre hi haurà a l’entrada de l’Ajuntament l’exposició de cartells fets per l’alumnat per la Marxa per la Marató de TV3, enguany recaptarem donatius per lluitar contra el Càncer.
Exposició de cartells Llegeix més »
Xerrada poètica amb la biòloga i poeta Elisabet Punset al voltant del seu llibre, La clau dicotòmica i virtual amb l’arxivera Gisela Vicens sobre el seu poemari Ofrena.
Avui hem celebrat el Dia internacional de la tolerància amb la lectura d’un manifest creat pels alumnes, l’explicació del les millors composicions de cada classe i cloenda cantant tots plegats, Imagine.
Dia internacional de la tolerància Llegeix més »