Sortida a Barcelona
Alumnat de 3r d’ESO a Barcelona a l’exposició Human Bodies sobre el cos humà.
Sortida a Barcelona Llegeix més »
1. La finalitat de l’educació secundària obligatòria és l’assoliment de les competències clau que permeti a tots els alumnes:
a) Assegurar un desenvolupament personal i social sòlid amb relació a l’autonomia personal, la interdependència amb altres persones i la gestió de l’afectivitat.
b) Desenvolupar en el nivell adequat, com a forma de coneixement reflexiu, de formació de pensament i d’expressió d’idees, les habilitats i competències culturals, personals i socials relatives a:
– L’expressió i la comprensió orals, l’expressió escrita i la comprensió lectora, les competències matemàtiques i les competències necessàries per a l’ús de les noves tecnologies i de la comunicació audiovisual.
– La comprensió dels elements bàsics del món en els aspectes científics, socials, culturals, religiosos i artístics, en particular aquells elements que permetin un coneixement i arrelament a Catalunya.
– La sensibilitat artística i la creativitat.
– La coresponsabilitat i el respecte a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones.
– El treball i l’estudi, individual i en equip, amb autonomia i capacitat crítica.
– La resolució de problemes de la vida quotidiana, la convivència i l’exercici responsable de la ciutadania.
– L’hàbit lector com a eina bàsica per accedir i construir coneixement i desplegar el potencial personal.
2. L’educació secundària obligatòria ha de garantir la igualtat real d’oportunitats per desenvolupar les capacitats individuals, socials, intel·lectuals, artístiques, culturals i emocionals de tots els nois i les noies que cursen aquesta etapa. Per aconseguir-ho, cal una educació de qualitat adaptada a les necessitats de l’alumnat que afavoreixi l’èxit escolar i l’equitat en la seva aplicació i distribució en el territori.
Alumnat de 3r d’ESO a Barcelona a l’exposició Human Bodies sobre el cos humà.
Sortida a Barcelona Llegeix més »
Amb els alumnes de l’Aula Oberta i els de 2n de Batxillerat de Tecnologia, i amb el mestratge del professor de Tecnologia jubilat i col·laborador de l’Institut, Jaume Quera, hem practicat la soldadura.
El grup format per 4 alumnes (Pau Iglesias i Adrià Marín de 2n ESO i Pol Martorell i Oriol Martín de 3r ESO) van arribar ahir dimecres 6 de febrer d’Eslovènia. Van treballar intensament amb els altres països implicats a l’Erasmus+, compartint experiències sobre els projectes que duem a terme, i també els nostres encerts
Erasmus + a Eslovènia Llegeix més »
Itinerari químic a Girona, passeig per l’invisible i Taller de llum al CaixaFòrum, explorem la llum i els colors.
Sortida a Girona 2n ESO Llegeix més »
Els alumnes de 2n d’ESO, Carla Ruz, Júlia Pararols, Malak el Hagoui, Martí Rodríguez i Joel Velasco conjuntament amb els de 3r d’ESO, Pol Martorell i Pep Güell han participat a la Copa Cangur de Matemàtiques
Copa Cangur 2n i 3r ESO Llegeix més »
Visita dels alumnes de 4t d’ESO que fan l’optativa d’Economia, a la fàbrica de motos RIEJU de Figueres.
Visitem la Rieju Llegeix més »
Amb la realitat augmentada, podem veure els nostres òrgans interns!!
Com som per dins? Llegeix més »
Alumnat de 2n d’ESO gaudint d’activitats a la Neu i … recuperant forces.
Esquiada 2n d’ESO Llegeix més »
Iniciem les activitats a la Ludoteca de l’Institut els dimecres a l’estona d’esbarjo. Els dinamitzadors són alumnes voluntaris de 4t d’ESO.
59 donacions de sang aconseguides, gràcies a tothom que ho ha fet possible. Vilafant solidària !!