Rodajoc
Rodajoc, activitat d’Educació Física per alumnat de primària amb monitors de secundària. Juguem i fem esport i salut !!
1. La finalitat de l’educació secundària obligatòria és l’assoliment de les competències clau que permeti a tots els alumnes:
a) Assegurar un desenvolupament personal i social sòlid amb relació a l’autonomia personal, la interdependència amb altres persones i la gestió de l’afectivitat.
b) Desenvolupar en el nivell adequat, com a forma de coneixement reflexiu, de formació de pensament i d’expressió d’idees, les habilitats i competències culturals, personals i socials relatives a:
– L’expressió i la comprensió orals, l’expressió escrita i la comprensió lectora, les competències matemàtiques i les competències necessàries per a l’ús de les noves tecnologies i de la comunicació audiovisual.
– La comprensió dels elements bàsics del món en els aspectes científics, socials, culturals, religiosos i artístics, en particular aquells elements que permetin un coneixement i arrelament a Catalunya.
– La sensibilitat artística i la creativitat.
– La coresponsabilitat i el respecte a la igualtat de drets i d’oportunitats de les persones.
– El treball i l’estudi, individual i en equip, amb autonomia i capacitat crítica.
– La resolució de problemes de la vida quotidiana, la convivència i l’exercici responsable de la ciutadania.
– L’hàbit lector com a eina bàsica per accedir i construir coneixement i desplegar el potencial personal.
2. L’educació secundària obligatòria ha de garantir la igualtat real d’oportunitats per desenvolupar les capacitats individuals, socials, intel·lectuals, artístiques, culturals i emocionals de tots els nois i les noies que cursen aquesta etapa. Per aconseguir-ho, cal una educació de qualitat adaptada a les necessitats de l’alumnat que afavoreixi l’èxit escolar i l’equitat en la seva aplicació i distribució en el territori.
Rodajoc, activitat d’Educació Física per alumnat de primària amb monitors de secundària. Juguem i fem esport i salut !!
En el marc de Vilafant, Vila educadora s’han lliurat els premis de les beques a l’Excel·lència als alumnes de 4t d’ESO Arnau Ruiz, Estel Rigall i Naiara López. Xerrades-col·loqui amb el Sr. Martí Fonalleras Director dels Serveis Territorial d’Ensenyament a Girona i amb el Periodista i escriptor Sr.Gaspar Hernández.Hem escoltat amb goig la trajectòria de
Vilafant, Vila educadora 2019 Llegeix més »
Alumnat de 3r d’ESO de Francès a Perpinyà, practiquem sobre el terreny. Hem visitat el palau dels Reis de Mallorca i hem fet una gimcama pel centre de la ciutat.
Sortida a Perpinyà 3r ESO Llegeix més »
Vídeo creat per un grup d’alumnes de 4t d’ESO.
8 de març, Dia de la Dona Llegeix més »
Alumnat de 3r d’ESO a l’Escola d’Hostaleria de l’Alt Empordà, visita guiada a les instal·lacions, tallers d’alimentació i nutrició i per acabar … dinar pedagògic !!
Visitem l’Escola d’Hostaleria Llegeix més »
Taller d’Arquitectura a Girona, a l’Escola Superior Politècnica amb alumnat de 4t d’ESO que fan les optatives de Tecnologia i FIQ.
Sortida a Girona Llegeix més »
Torna el Club de lectura el 19 de març. Us hi esperem !!
Club de lectura 3r i 4t ESO Llegeix més »
Com cada any, els nostres alumnes de 2n d’ESO han participat al concurs de vídeos del projecte intercentres English Time. Aquest any el tema era l’època medieval, i el vídeo sobre la història de Joana d’Arc dels alumnes Alba Bonal, Gerard Crusi, Álex Fernández i Rubén Medinilla de 2A ha estat seleccionat com a finalista
Amb els alumnes de 3r d’ESO, activitats de Visual i Plàstica al Museu Dalí guiades i comentades en Anglès.
Visitem el Museu Dalí Llegeix més »
Els alumnes de 4t d’ESO han participat en una actuació en Anglès relativa a la cultura i tradicions britàniques.
Activitat teatralitzada en Anglès Llegeix més »