Pre-inscripció i Matrícula 2018-2019

Termini i horaris: del 13 al 24 d’abril.

A l’institut Marta Estrada:

Dilluns, dimarts, dijous i divendres: de 9:00h a 12:00h
Dimecres: d’11:00h a 14:30h

A l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME):

C/ Jaume Camp i Lloreda, 1 (Edifici de Can Puntes)
08401 Granollers
Telf. 93 842 6848

Presentació de Sol·licituds: El formulari de sol·licitud i la documentació s’ha de presentar en el centre demanat en primer lloc; també es pot presentar a l’oficina municipal d’escolarització de Granollers (OME). El codi de centre de l’Institut Marta Estrada és 08074801.

El formulari de sol·licitud es pot descarregar o complimentar on-line (i imprimir-lo per portar-lo al centre escollit en primera opció, juntament amb la documentació) a l’adreça web: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/
En emplenar el formulari trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna, és una dada obligatòria que han de facilitar els centres on estan escolaritzats actualment.
El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys. De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.
  • Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació que els acredita.

Documents per ampliar informació:

Més informació a: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/info-general/

===========================================================

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics, i també quan es vol canviar de centre. Per a tenir informació sobre l’institut, podeu consultar els apartats Com Treballem i els enllaços proposats a la Jornada de Portes Obertes celebrada el 9 de Març passat.