Taller “Com fer un documental”

Dilluns 12 de febrer, els alumnes de 2n d’ESO van assistir a un taller sobre com fer un documental impartit per Alberto Bougleux, un director italià expert en el gènere documental. La sessió va formar part del projecte globalitzat del 2n trimestre, en què els alumnes han de gravar un documental sobre la interculturalitat del seu entorn. El producte final serà presentat i projectat al Centre Cívic de Can Glili el proper dimarts 20 de març.

L’Alberto va presentar-los els diferents tipus de documentals que hi ha projectant-ne alguns exemples i també els va mostrar algunes tècniques de gravació. Els va guiar en l’organització de la filmació i els va mostrar com construir un presonatge, un espai, un temps o una acció. A més, els va ensenyar els diversos tipus de plans i com s’han d’intercalar. Durant la sessió els alumnes assistents també van aprendre a fer una bona planificació.