III Jornades d’Esports Alternatius

Dimarts passat, 4 de desembre es van dur a terme les III Jornades d’esports alternatius pels alumnes de 2n d’ESO. Els alumnes van ser els encarregats d’organitzar i gestionar la jornada en tot moment. Des de l’acollida dels instituts convidats, Carles Vallbona de Granollers i Domus d’Olivet de Canovelles fins la cloenda de l’acte, que va culminar amb un coffe – break gràcies a les aportacions dels patrocinadors aconseguits per l’alumnat, Fruitsagarra i Teknic Piscines.

Destaquem la implicació dels alumnes convidats durant el joc i l’activitat de creació d’un esport alternatiu. Aquesta última, dinamitzada per en Juanjo Bendicho, creador del Colpbol. Gràcies a aquests factors, tots els alumnes van ser capaços de crear un esport i a continuació portar-lo a terme, podent així, enriquir-se de forma pràctica de la pròpia experiència de creació.

La valoració de la jornada va ser molt positiva i enriquidora per tothom, on en tot moment es va vetllar pels valors de l’esport i es va gaudir de la seva pràctica.