30 novembre: donació de sang

L’alumnat de 3r d’ESO de l’institut estem portant a terme el projecte de donació de sang d’aquest primer trimestre i ens agradaria que hi participéssiu.

Per això, us convidem a venir a donar sang. El nostre repte és aconseguir 52 donacions per poder continuar el projecte l’any vinent.

Donar sang és molt important, ja que es necessiten unes 1.000 donacions a Catalunya, cada dia, per mantenir els nivells del Banc de Sang estables.

La donació es realitzarà el proper dimarts 30 de novembre, a la planta baixa de l’institut, de 16 h a 20 h.

Us adjuntem l’enllaç de la pàgina web on us podeu apuntar per a ser donants o simplement compartir-lo amb els vostres contactes.

Apunta’t aquí: https://donarsang.gencat.cat/

Recordeu que per ser donant, cal tenir entre 18 i 70 anys, pesar més de 50 kg, no venir en dejú, no tenir cap malaltia venèria, no haver donat sang fa menys de 4 mesos, i portar un document d’identificació vàlid.

Si no podeu venir el dia de la donació ens faríeu un gran favor si ho poguéssiu comunicar a quanta més gent millor.

Alumnat de 3r d’ESO