Instal·lacions

[Estem ampliant les instal·lacions, actualitzarem aquesta descripció l’hivern de 2019]

L’institut disposa de dos edificis (Edifici Principal i Edifici Annex). Disposem dels següents espais:

• 9 aules polivalents: Alfa, Beta, Gamma, Delta, Epsilon, Lambda, Kappa, Sigma, Phi.
  • 3 Sales de reunions: Sala Carl Sagan, Sala Lynn Margulis i Sala Hannah Arendt.
  • 1 Taller Leonardo da Vinci de Tecnologia.
  • 1 Laboratori Fibonacci de Ciències i Matemàtiques.
  • 1 Aula específica d’Educació Artística.
  • 4 espais oberts de treball autònom: Charles Darwin, Marie Curie, Barbara McKlintock i Jocelyn Bell.
  • 1 Hort Escolar (a 100 m del recinte escolar).
  • 2 Sales de professors.
  • Ús del Poliesportiu Pavelló Congost (a 100 m. del recinte educatiu).
  • Pati: 2 cistelles de Bàsquet, Taules de jocs.

(Vídeo realitzat per David Benítez, alumne de 2n ESO). El curs 2019-2020 l’estructura de l’edifici de l’institut s’ha ampliat respecte a la que es presenta en el vídeo).

Preguntes Freqüents:

A l’Institut hi ha servei de menjador? No hi ha servei de menjador, però els alumnes poden anar a dinar al servei escolar de menjador de l’Institut Cumella, a 300 metres del nostre institut.