Visitem el mercat tecnològic de Granollers!

El passat dimarts 26 d’abril, l’alumnat de 2n d’ESO vam assistir al Mercat de tecnologia a la Roca Umbert. L’alumnat i el professorat ens vam reunir allà, un cop va arribar tothom cada classe es va dividir en petits grups per poder realitzar els tallers que estaven programats. Cada grup va passar per diferents activitats, entre les quals hi ha hagut tallers de robòtica, programació, ceràmica, etc. Ens van deixar pujar a un cotxe que donava voltes de 360 graus. Va ser molt divertit!

També vam assistir a la presentació d’alguns treballs de recerca tecnològics per part de companys i companyes de batxillerat, que venien d’altres instituts.

Aquesta sortida va ser molt interessant i entretinguda, ja que vam poder ampliar als nostres coneixements de l’àmbit tecnològic i vam poder aprendre més coses, com per exemple, les parts d’un ordinador, el seu muntatge, etc.

Douaa Babani (2n Omega)