VISITA AL MUSEU DEL CINEMA

El passat 3 de març, l’alumnat de 3r d’ESO vam visitar el museu del cinema de Girona.

La sortida tenia com a propòsit acostar-nos al món del cinema de forma científica, cultural i lúdica. Vam anar a Girona en autocar. Un cop allà, cada classe va entrar cada deu minuts amb el seu grup bombolla, mentre els altres grups esmorzaven o descansaven.

Vam començar la visita per una sala on hi havia una mica d’història del cinema, després van anar a d’altres estances on hi havia diferents tècniques antigues per fer moviment amb imatges. Així, vam poder comprendre i conèixer la història de la imatge en moviment i del cinema, a través de l’exposició plena d’objectes que s’utilitzen per fer trucs de cinema que vam poder manipular i amb els que vam poder interaccionar.

Quan vam sortir del museu, vam anar al Barri Jueu on vam fer fotografies de diferents llocs (relacionades amb història, geometria i contrastos) per a fer una activitat que ens havien demanat des de la tutoria. Després ja vam tornar cap a Granollers.

Alumnat de 3r d’ESO