Tots podem ser Ulisses: Booktràiler de “El viajero perdido”

Els alumnes de 3r d’ESO hem llegit un llibre a la matèria de llengua castellana anomenat, “El viajero perdido”, és un llibre que està relacionat amb “la Odisea de Homero”.
L’autor del llibre és César Mallorquí, periodista i escriptor català. Ha sigut guardonat amb el Premi Nacional de literatura infantil i juvenil de les Lletres Espanyoles al 2013.

El protagonista del llibre, Félix Valbuena que té 18 anys, comença la història tancat en un maleter d’un cotxe i no sap si arribarà a fer els 19.

L’alumnat de 3r kappa, que hem sigut els primes en llegir el llibre, al finalitzar, hem fet un Booktrailer sobre el llibre, és a dir, un tràiler però d’un llibre, ha sigut una molt bona experiència i el recomanem a tothom.

Anwar Belhadji – Martí Pelaez
3r Kappa