Reptes de Programació a la Vallèsbot 2020

Els alumnes del nostre Institut participen en la Fira Vallèsbot que tindrà lloc del 27 fins el 31 de maig. La Fira Vallèsbot és una iniciativa impulsada per docents, centres educatius, Ajuntaments i Centre de Recursos Pedagògics de la comarca, i té com objectiu desenvolupar els coneixements de la programació i robòtica i el pensament competencial tot donant solucions a reptes quotidians del nostre entorn més proper.

Enguany, el títol de la jornada és “Un món per a tothom”. Enguany es realitzarà de forma virtual. Es proposen un seguit de reptes de programació relacionats amb la diversitat funcional, que s’hauran de resoldre amb tecnologies diverses i amb diferents nivells de dificultat. Tots els reptes estaran basats en simulacions o aplicacions en línia, o sigui que no necessitarem cap material de robòtica a casa. Només cal escollir la categoria, el nivell i posar-se a treballar!

Podeu trobar tota la informació a www.vallesbot.cat