Projecte Rapsodes

L’alumnat de 4t, durant el 1r trimestre ha dut a terme un Projecte globalitzat que s’anomena “Rapsodes”. Nosaltres mateixos hem escrit la lletra d’un Rap i hem elaborat un videoclip,a partir d’un tema que cada grup triava i ho hem realitzat amb l’ajuda de l’Ivan Sanmartin, músic professional que durant unes setmanes ens ha assessorat i donat consells per millorar a nivell musical i escènic.
Una de les matèries portadores d’aquest projecte ha estat l’àmbit de llengües ja que la creació del rap implica conèixer les rimes i les seves figures retòriques. Hem creat i interpretat raps en diferents idiomes, fet que ha estat molt motivador.
La presentació de “Rapsodes” es va realitzar el divendres 16 de desembre al Gra i va ser molt divertit tot i que estàvem molt nerviosos.

Ciré Fofana, Esmeralda Cienfuegos i Khadija Ben Chikh
Alumnat de 4t