PROJECTE “DONA I ESPORT”

El passat divendres 19 de novembre, l’alumnat de 2n d’ESO vam presentar el projecte globalitzat “Dona i Esport” a l’institut. Va ser un acte motivador per nosaltres, ja que era la presentació d’un projecte on hem treballat les desigualtats, els valors i la competència de l’esport femení i masculí. Cada equip de treball ha desenvolupat un aspecte diferent: l’economia, la vestimenta, la diferència de sous, la història de l’esport, les notícies i els mitjans de comunicació, els clubs esportius, l’organització de les comissions i el post-esport. A més, el projecte ha facilitat que ens coavaluem i això ha sigut molt positiu, ja que ha permès que forméssim part de la nostra avaluació.

L’alumnat i el professorat estem molt contents amb el resultat.

El projecte s’exposarà a Can Jonch, i es podrà visitar des del dia 2 de desembre fins al 10 de gener.

Ha sigut tot un èxit realitzar aquest projecte!

Ariadna González i Gisela Garcia

2n Epsilon