Participem a l’English Day

La primer setmana de març hem participat a l’English Day, una trobada intercentres que té l’objectiu de potenciar l’anglès oral a les escoles i als instituts. Es tracta de fomentar l’ús de la llengua estrangera d’una forma motivadora i amena. Enguany hem convidat els alumnes de 6è de l’escola Turó de Can Gili a participar en una gimcana organitzada pels nostres alumnes de 1ESO.

Una comissió d’alumnes ha donat la benvinguda i ha explicat la disposició de les proves que hem anomenat challenges al voltant del pati. A continuació, els alumnes de 6è s’han dividit en 6 equips i a cada un d’ells se li ha assignat un alumne guia de 1ESO anomenat time-guide encarregat de controlar el temps que ha necessitat cada equip per finalitzar cada una de les proves i acompanyar-lo a la següent.
A cada prova hi havia 2 alumnes responsables d’explicar les instruccions del challenge i del material. Finalment, hem lliurat premis a tots els participants.
Pel que fa a la música del desenvolupament del challenge 4 dancing, aquesta és la cançó escollida : https://youtu.be/papuvlVeZg8. 2 alumnes de 3ESO s’han encarregat de l’equip de so.

La Notícia, a la web Granollers.cat