Pacifiquem les xarxes socials

El dia 28 de gener a les 9:00 del matí els alumnes de 3r ESO de l’Institut Marta Estrada de Granollers vam fer una xerrada parlant de les xarxes socials amb una orientadora.

En aquesta xerrada ens van parlar de les diferents fòbies, discriminacions, abusos, que tenen lloc, majoritàriament, a les xarxes. Ha estat una xerrada molt expressiva, ja que l’alumnat vam poder compartir situacions semblants a les que s’explicaven, sobre les quals ens vam sentir, en alguns casos, identificats. Per acabar, ens van fer diversos tipus de preguntes, que ens va portar a una reflexió més oberta en referència a diferents casos en què s’intentava modificar la conducta de les persones mitjançant les xarxes socials.

En conclusió, va estar molt bé, ja que a molts ens ha obert més la ment sobre aquests tema. Pot semblar un tema insignificant i sense perill, però resulta que no és així.

Houda i Jordy