Mapadeball

Aquest segon i tercer trimestre de curs, el nostre institut s’ha sumat al projecte Mapadeball impulsat pel Mercat de Les Flors de Barcelona i la xarxa Transversal a diverses ciutats catalanes. A la nostra comarca, el Teatre Auditori i l’Associació Cultural de Granollers han acollit el projecte i nosaltres ens hi hem sumat juntament amb 6 altres instituts del territori.

Mapadeball és un projecte de dansa contemporània que es realitza durant gairebé tot el curs i que compta amb la participació dels docents d’educació física i/o de música i de l’alumnat dels instituts que hi estem participant. Aquest curs, ballaran gairebé 700 alumnes del Vallès Oriental que han après una coreografia de Pere Faura.

Podeu veure la oda de premsa que es va fer en el nostre institut en aquest enllaç a la notícia a VOTV: https://votv.cat/600-joves-del-valles-oriental-participen-a-l11a-edicio-de-mapadeball/

L’espectacle final, on es podrà veure tot el treball que hem realitzat, es durà a terme el proper dimarts 2 de maig de 2023a les 8 del vespre al Teatre Auditori de Granollers, i ens agradarà molt mostrar-vos-el.

Esperem que gaudiu de l’espectacle que alumnes i docents us oferiran.