L’alumnat de 3r al Pica Lletres

El passat 9 de novembre, l’alumnat de 3r del nostre Institut va participar a una nova edició del concurs Pica Lletres. Va participar en la versió televisiva i no van faltar nervis ni emoció. L’equip representant del Marta Estrada ho va fer d’allò més bé i els companys i companyes que van anar a l’estudi de televisió per animar van donar tot el seu suport.

El Pica Lletres és un concurs en llengua catalana que consisteix a lletrejar correctament uns mots donats per l’organització. A banda de la prova de lletreig, en el concurs es duen a terme altres proves com ara “el barbarisme intrús”, “la paraula que no encaixa” , “sinònims i antònims”, “l’errada oculta” i “la gran paraula”.

Volem agrair a la Núria, la nostra professora de llengua catalana, que ens hagi animat a participar perquè ha estat, sens dubte, una experiència molt divertida que ens ha permès treballar d’una altra manera la llengua catalana.

Alumnat de 3r