INTERCANVI LINGÜÍSTIC PRISMA SCHULE- INS MARTA ESTRADA

El passat 25 de setembre, l’alumnat de l’escola Prisma Schule de Langenfeld (Alemanya) va aterrar a l’aeroport del Prat (Barcelona). Aquella mateixa tarda, alguns alumnes de tercer de l’ESO vam venir al centre per donar-los una acollidora benvinguda amb una visita per l’institut i un pica-pica.

L’endemà 26 de setembre, vam organitzar unes activitats de coneixença i cohesió anomenades Getting to know each other amb l’objectiu de trencar el gel.

El dimecres 27, ens vam desplaçar a Barcelona per fer una ruta, passant per: Passeig de Gràcia, Casa Batlló, Casa Ametller, Casa Lleó i Morera, Casa Milà (La Pedrera), Sagrada Família i Parc de la Ciutadella on vam tenir l’oportunitat de poder pujar en grups de cinc a les barques del llac situat a prop del mamut. Va ser una experiència molt agradable.

El dijous 28, vam agafar el tren per anar a la platja de Castelldefels on vam visitar l’Espai Dunar. Una exposició molt interessant que mostra la tasca de recuperació mediambiental que està fent el grup d’ecologistes en acció.

Divendres 29 va ser el darrer dia de l’intercanvi, amb molta tristor ens vam acomiadar de l’alumnat alemany. Una comissió d’alumnes de tercer de l’ESO va preparar un Kahoot com activitat de tancament que recollia aspectes de la seva cultura i la nostra. Per últim, l’alumnat alemany i el seu professorat acompanyant van rebre un detall per part del nostre institut.

En conclusió, ha estat una experiència inoblidable tant per a l’alumnat de Prisma Schule com per a l’institut Marta Estrada. Hem pogut practicar molt anglès i conscienciar-nos de la importància que té el seu aprenentatge per ampliar coneixements i compartir experiències amb nois i noies de la nostra edat que viuen en altres països.

Alumnat de 3r de l’ESO