Iniciem el Pla d’Autonomia del curs 2019-2020

El Pla d’Autonomia de l’Institut té per objectiu que tot l’alumnat quan acabi 4rt d’ESO sigui capaç de continuar aprenent de forma autònoma i auto-propulsada. En el marc d’aquest Pla iniciat el curs 2017-2018 , l’alumnat que es mostra autònom en aspectes cívics (capacitat de gestionar-se en espais públics i conviure) i d’aprenentatge (capacitat d’auto-regular-se per a aprendre) pren de forma autònoma decisions relatives a l’organització del seu temps i i el seu treball durant tot l’horari lectiu.

El Pla ha rebut molt bones valoracions de l’alumnat participant, el professorat i les famílies participants el curs passat, i és un més dels plans i projectes singulars que desplega l’institut per a l’educació integral del nostre alumnat.

La  _descripció del Pla d’Autonomia 2019-2020 és disponible en format de document descarregable.