Creem una cooperativa solidària a les classes d’Economia

Us informem que l’alumnat de 4t Sigma estem fem una cooperativa a les hores d’economia.   Aquesta iniciativa ha de servir per aprendre com funciona aquest model d’empresa més participatiu, democràtic i social, i alhora, obtenir beneficis per fer una sortida tota la classe. A més a més, com  acció solidària,  el 10% dels beneficis que s’aconsegueixin aniran destinats a la associació APAG (Associació Protectora d’Animals de Granollers).

La nostra primera acció és la recollida de llibres usats per vendre’ls durant la diada de  Sant Jordi. Ens ajudeu?

Els llibres han d’estar en bon estat i poden ser en qualsevol llengua i per a qualsevol edat. Es poden deixar a consergeria fins un parell de dies abans de Sant Jordi o fer-los arribar a l’alumnat de 4t Sigma.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

4t Sigma

La notícia ha aparegut al diari “Som Granollers” : Alumnat del Marta Estrada crea una cooperativa solidària amb l’APAG