Convivència a El Figaró

El darrer divendres 24 de setembre els alumnes de 3r ESO vam fer una sortida de convivència a El Figaró i La Garriga.

Al matí vam agafar el tren cap a El Figaró, des d’on vam fer una ruta a peu, per un camí de muntanya, fins a La Garriga. Un cop a la Garriga vam anar al Parc dels Mil Pins, on vam desenvolupar diverses dinàmiques de tutoria i jocs per competir i cooperar a la vegada.

La primera activitat consistia a fer una cursa en grups de quatre alumnes. Cada grup havia de portar un globus agafat amb el cap d’un punt fins la meta. A la següent activitat fam fer una cursa, també en grups de quatre, però amb els peus lligats entre nosaltres. Finalment vam fer una competició d’avions de paper entre classes, i els que volaven més lluny sumaven punts. Per últim, vam construir un a estructura humana amb tot el grup classe.

Cap a les 13:30h vam agafar el tren i vam tornar a l’institut. Va ser una experiència nova i molt enriquidora, al mateix temps que una oportunitat per conèixer-nos entre nosaltres.

Doae Sadik i Karina Kholodnyak, alumnes de 3r Kappa