Congrés científic Marta Estrada

El proper 16 de desembre 2019 de 17 a 19h els alumnes de 1er d’ESO de l’Institut Marta Estrada celebrarem el Vè congrès Cièntífic escolar Marta Estrada a les instal·lacions del centre cívic Roca Umbert.

En el congrés presentarem diferents comunicacions sobre les nostres recerques al voltant de la contaminació de la hidrosfera i l’atmosfera en format de pòsters i ponències científiques -Ponents: Ariadna González (Sea Energy) i Marta Mata (Museu d’Aigües de Cornellà)- i les relacionarem amb diferents aspectes dels cicles biogeoquímics. A més de fer les recerques científiques, ens hem encarregat d’organitzar els diferents aspectes logístics del congrés, inclòs el fet de convidar experts investigadors, organitzar el coffe-break i gestionar-ne la comunicació i difusió. Tot plegat forma part del nostre projecte globalitzat del primer semestre.
Sigueu benvinguts!!