Certamen literari i tallers de sant Jordi

El passat 23 d’abril va ser el dia de Sant Jordi, en el qual el nostre institut va organitzar uns quants tallers relacionats amb aquest dia. Tres alumnes, un de cada classe, van fer un cartell en honor a aquesta celebració, el qual van penjar en els passadissos del institut. També, el professorat ha organitzat un concurs d’escriptura, en el qual ha participat tot el centre!

El tema escollit va ser l’esperança. Els relats i poemes que més van agradar al jurat, van guanyar un diploma de participació, una rosa i un xec regal. Per altra banda, es va proposar un projecte anomenat “Reading is a sexy challenge” en el qual els alumnes havien d’enviar la foto més original llegint els seus llibres preferits! Van ser unes activitats molt entretingudes i educatives.

Diana K., Núria P., Mariona C. i Manal E.