Celebrem el Dia Internacional de la Llengua Materna

El 21 de febrer hem celebrat a l’Institut Marta Estrada el Dia Internacional de la Llengua Materna. Cada curs fem una activitat aquesta data amb l’objectiu de mostrar la riquesa lingüística de l‘Institut.

Enguany, hem creat un Kahoot a les classes de llengües que ens ha permès compartir entre tots que al nostre centre hi conviuen una gran quantitat de llengües d’origen.

Totes elles apareixen representades al Kahoot a partir d’una imatge, una expressió lingüística o una situació geogràfica. Al final de la sessió, el nostre alumnat ha destacat positivament  l‘intercanvi cultural que ofereix la diversitat lingüística que gaudim a l‘Institut Marta Estrada.

Aquest curs 2022/2023 tenim dinou llengües maternes que provenen d’Europa, Àfrica, Amèrica i Àsia. També participem per primera vegada al Certamen Literari Escolar en Llengües d’Origen, esperem que hi hagi sort!