Carta d’una alumna que ha començat secundària

Jo el primer dia de l’institut m’he sentit contenta i una mica nerviosa. Perquè per una banda fa poc que he deixat una etapa bonica i interessant a la meva vida, i per l’altra banda començaré una altra nova etapa important a la meva vida.

En principi tenia moltes ganes de tornar a l’institut, perquè volia aprendre coses noves, fer noves amistats, conèixer nous companys, i nous professors… Hem deixat de ser els més grans de l’escola, a ser els més petits de l’institut. Em pensava que seria pitjor del que és ara, d’altra banda en el nou centre em sento bé, he trobat moltes coses positives com per exemple: amistats, companys… Ara m’agraden molt les noves matèries, perquè m’agrada estudiar diferents coses. Amb la situació de la covid-19, no podem veure la cara dels altres, no podem apropar-nos molt… Però aquesta situació l’hem d’afrontar entre tots/es, perquè és el millor que hi podem fer per seguir endavant.

Per acabar, jo estic molt contenta amb les noves experiències, i per aquest curs em proposo treure bones notes, i ser una bona companya.

Douaa B.