Anem d’escalada!

El dijous 1 de desembre l’alumnat de 2r d’ESO vam anar d’escalada a Blocat Centelles. És una sortida que ens va fer molta il·lusió perquè la majoria de l’alumnat mai havíem practicat aquest esport.

Per tal de dur a terme l’activitat, ens vam dividir en petits grups per fer diferents activitats físiques relacionades amb l’escalada. D’aquesta manera, podíem anar rotant i passar per totes les proves.

Una de les proves consistia en una competició de banderoles. La monitora ens va donar unes banderes a una distància relativament alta i vam començar a competir entre nosaltres per aconseguir el trofeu de la bandera.

També vam fer un tres en ratlla escalant, que consistia a enganxar imants de dos colors diferents (tres verds i tres roses) a la paret d’escalada.

Finalment, vam fer escalada lliure amb uns arnesos que ens permetien pujar una paret de quatre metres. Aquesta va ser l’activitat més divertida de tot el matí.

Va ser una sortida que ens va agradar molt i que ens encantaria tornar a repetir!

Marwa Belhadji, 2n Epsilon