Benvinguts al nou Institut de Granollers

Des d’aquesta pàgina volem donar la benvinguda als alumnes que iniciaran una nova etapa en el nostre Institut. Volem agrair a les famílies el seu suport i confiança que depositen en aquest nou projecte que tots plegats comencem.
El nostre Institut basa els seus pilars en les següents línies estratègiques:

• La bona convivència i el bon ambient de treball.
  • Assolir un bon domini de les matèries instrumentals (matemàtiques i llengües).
  • Impulsar els àmbits científic i tecnològic.

Mitjançant la recerca, l’experimentació i el treball per projectes guiarem als alumnes a assolir els seus objectius tant en l’àmbit acadèmc com en el seu desenvolupament personal.

Ens espera un gran repte per aquest curs que estem a punt de començar, però amb la il.lusió i l’esforç de tots plegats estem convençuts que assolirem els objectius proposats!

Us enviem una cordial salutació, i restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o suggeriment que ens volgueu adreçar.

L’equip de professors de l’Institut de Granollers