Participació al Big Challenge

Un total de 81 alumnes del nostre centre participaran el proper dimarts 13 de maig al concurs Big Challenge. Una mostra de la seva importància és el fet que al 2013 van participar més de 286.000 alumnes. Per tots els participants hi han més de 100.000 premis, Ipad Mini inclosos. Us podeu inscriure, fins i tot, el dijous 3 d’abril.

El dimarts 18 de maig de 1999, per iniciativa d’un grup de professors de anglès, s’organitza per primera vegada a França un joc-concurs de anglès: THE BIG CHALLENGE. Actualment, alguns països europeus i en concret Espanya també poden participar en aquest joc-concurs. S’adreça a tots els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t de l’ESO de totes les escoles i instituts que han triat anglès com a llengua estrangera.