Sortida modernista de Batxillerat

Els alumnes de 2on Batxillerat que cursen Història de l’art van visitar diversos edificis de Barcelona d’estil modernista. La visita va acabar a la Pedrera d’Antoni Gaudí. La combinació de formes orgàniques, innovació estructural i atenció al detall fan de La Pedrera una parada obligada… Llegeix més»

Proves de compleció curs 2023/2024

Graduat en educació secundària obligatòria (alumnes que no l’han obtingut en finalitzar l’etapa)
Els alumnes que no obtenen el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa es poden presentar a les proves que el mes de març de… Llegeix més»

A casa parlem de sexe

l projecte Vincles ofereix el dimecres 13 de desembre de 18:00 a 18:30h a la Biblioteca Esteve Paluzie (Sala Allende), Conversa entre pares i mares prenent un cafè. I de 18:30 a 20:00h xerrada:
“A CASA PARLEM DE SEXE”.

La sessió és gratuïta . Les persones interessades us podeu posar en… Llegeix més»

“ABÚS o ÚS !? DE LES PANTALLES”.

El projecte Vincles ofereix el dimecres 8 de novembre de 18:30 a 20h a la Biblioteca Esteve Paluzie (Sala Allende), la xerrada per a famílies d’adolescents i joves.
“ABÚS o ÚS !? DE LES PANTALLES”.

Les pantalles formen part del dia a dia dels adolescents i joves, tenen presència tant a l’escola com a… Llegeix més»

Convivències Can Planas 22-23

Els alumnes de 1rESO ja han arribat a la casa de colònies del Collell a Osona.

Els alumnes de 2nESO ja han començat a fer activitats a Can Ribals, la Cerdanya.

Els alumnes de 3rESO ja s’han instal·lat al càmping de Cala Gogo de la Costa Brava.