Visita dels alumnes de quart d’ESO a la UAB

Aquest matí els alumnes de quart d’ESO han fet una visita a les instal·lacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Bellaterra.

Han anat caminant des de Barberà. A la Plaça Cívica els estaven esperant un parell de joves guies, estudiants de la Facultat d’Educació. Després de fer un recorregut amb autocar per tot el campus, a una de les aules de la Facultat de Medicina els hi han explicat els trets més importants d’aquesta petita ciutat universitària de mes de 50.000 habitants. També els han explicat quin és el sistema per accedir-hi, tant des de Batxillerat-Selectivitat, com des dels Cicles Formatius de Grau Superior.