Convalidacions de matèries per música

Procediment pel reconeixement/convalidació de matèries optatives de l’ESO, de la matèria de música i/o de les matèries específiques del Batxillerat.

1) Omplir el formulari de sol·licitud corresponent:

• Sol·licitud de reducció de matèries de l’educació secundària obligatòria (ESO) per als alumnes que cursen estudis de música en un conservatori o centre professional o en una escola de música autoritzada. EMU1
  • Sol·licitud de reducció de matèries de la franja d’específiques de batxillerat (BATX) basant-se en estudis de música en un conservatori o en un centre professional. BMU1
  • Sol·licitud de reducció de matèries de batxillerat (BATX) basant-se en estudis de música en una escola de música autoritzada. BMU3

2) Sol·licitar el certificat corresponent a l’Escola de Música Autoritzada, Conservatori.

3) Enviar la sol·licitud signada juntament amb el certificat corresponent a l’adreça de correu institutcanplanas@xtec.cat indicant al cos del missatge “Sol·licitud de convalidació” abans del 27 d’octubre de 2023.

Rebreu resposta en un termini de 7 dies hàbils.

L’alumnat que compleixi els requisits rebrà la resolució de reconeixement/convalidació corresponent per part de la direcció del centre.

En el cas de l’ESO l’alumnat podrà entrar a les 09:00h o sortir a les 13:30h si l’horari ho permet i la família ho autoritza. L’alumnat de Batxillerat podrà sortir a qualsevol hora de les convalidades/reconegudes amb la corresponent autorització de la família en el cas dels menors d’edat.

En les hores reconegudes/convalidades que es romangui en el centre, l’alumnat estarà amb el grup classe fent  treball individual (deures, avançant feines, estudiant…)  respectant la normativa general de l’aula.

​Convalidacions de matèries de batxillerat per als alumnes que compaginen els estudis de batxillerat amb la pràctica intensiva de l’esport.

1) Omplir el formulari de sol·licitud corresponent:

• Sol·licitud de reducció de matèries de la franja d’específiques de batxillerat (BATX) basant-se en una dedicació significativa a l’esport, avalada pel Consell Català de l’Esport. BMU1

2) Sol·licitar el certificat corresponent al Consell Català de l’esport. Els alumnes han d’obtenir aquest certificat quan figurin en el programa de tecnificació (ARC) de la federació catalana corresponent.