25è aniversari

Estem de celebració!!!

Al llarg d’aquest curs 2016-2017 farem diferents actes i activitats per commemorar el 25è aniversari del nostre institut.

Entre d’altres:

L’ACTE INAUGURAL

El proper dijous 27 d’octubre a les 19:00 hores, al Teatre Municipal Cooperativa de la nostra ciutat.

Taula rodona amb el tema: “El paper de la Secundària i el Batxillerat en un context sociolaboral canviant.

PLANTADA D’UN ARBRE COMMEMORATIU I TROBADA D’EXALUMNES

Coincidint amb la diada de portes obertes de l’institut (4 de març), es farà la plantada d’un arbre commemoratiu al nostre pati. També hi haurà la trobada d’exalumnes a mig matí.

CAMINADA POPULAR I DINAR DE GERMANOR

El primer dissabte del mes de maig estem preparant una caminada popular per alguns indrets de la nostra ciutat. En acabar farem un àpat al pati de l’institut.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *